IB Krediet streeft naar tevreden klanten. Hebt u toch een klacht over uw product of over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten.
U kunt uw klacht schriftelijk indienen. Dit kan door een mail te sturen naar klachten@mijnlening.ibkrediet.nl of door een brief te sturen:
IB Krediet B.V.
t.a.v. Klachtenmanager
Postbus 2178
3800 CD Amersfoort
Welke gegevens hebben wij nodig?
Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
- uw naam en adres
- uw contractnummer
- de omschrijving van uw klacht
- datum (dagtekening) van uw klacht
Behandeling door klachtenmanager
Onze klachtenmanager neemt alle klachten in behandeling. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Tijdens de behandelingsprocedure hebt u de mogelijkheid om uw klacht mondeling toe te lichten. U ontvangt binnen 30 dagen een inhoudelijke schriftelijke reactie van de klachtenmanager. Daarin staat wat de bevindingen zijn, de eventuele conclusies die IB Krediet daaraan verbindt én – indien mogelijk – de oplossing van uw klacht.
Kifid
Is uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kunt terecht bij de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Doe dit binnen drie maanden na afronding van uw klacht door IB Krediet.
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 – 333 8 999
Internet: www.kifid.nl
In plaats van de klacht voor te leggen aan het Kifid, kunt u de zaak ook direct voorleggen aan de burgerlijke rechter.